Saturday 7 May 2011

LapTOp Ooo HanDphONe

            lepas satu, satu lagi rosak.. beberapa bulan yang lepas aku dah meratapi kesedihan bila laptop buat hal.. mula just tak boleh nak guna keyboard.. kekadang jela terjadi.. tak pe aku sabar lagi. restart jela.. pastu tetiba dia buat hal lagi.. dah la tak boleh nak on, dia punye bunyi punya la bising.. aku da panic.. sebaik ada member yang pandai bab2 it.. aku bagi kat dia tolong repair.. dia pon tak boleh nak buka juga.. last nye terpaksa juga format.. tapi dia format kan local dick C sahaje.. kesian dia dah la mase tu laptop dia pon buat hal, dah nak kena repair laptop aku.. pas dah format ok dah.. boleh buka dan takde lagi berbunyi tapi still kena restart.. pastu aku bagi balik laptop kat member yang sama tadi.. dia ada member yang boleh repair... pastu laptop aku da ok da.. alhamdulillah... tapi setelah sekian lama "dia" buat hal balik.. skunk ni law nak on laptop mesti dah on kena restart balik.. sabar jela aku.. 


           tu hal laptop, ni handphone plak nak buat hal.. handphone sony ericsson K530i.. sejak akhir2 nie memang aku tengah sayang giler kat hapndphone sony nie.. macam2 aku rakam.. hmm tu je yang penting pon.. hehehehe.. kisahnya semalam(6 mei 2011) aku pegang banyak barang.. dengan kunci, handphone dan beg dalam satu genggaman.. mungkin dek kerana genggam kuat sangat terus skirn dia problem.. macam terlekat.. nak menjerit je aku kat dalam kereta semalam.. aku dah banyak kali on/off handphone ni.. tapi tak ok jgk.. nak kena antar kedai la nie..


          tapi takpe lah.. benda dah jadi.. mane ada barang yang tahan lama.. kena tukar juga nanti.. sebaik semua yang dalam handphone aku dah back up. .tapi SMS tak boleh amek.. sayangnya.. banyak SMS yang best2.. takpe lah mungkin sampai sini je jodoh aku ngan sony nie...pasni mintak iphone lak...huahuahuahuahuahuahuahua

No comments:

Post a Comment